12/5/14

Montsec, Etapa rural de reflexió

Demà retorno sobre les meves passes. He d'anar a la zona dels Montsecs per parlar amb alguns amics i esbrinar si les possibilitats de feina en l'àmbit de l'ecoturisme són fermes.
Caldrà veure si existeix una remuntada en l'economia general i si Catalunya manté el seu poder d'atracció i després veure si puc crear una oferta amb l'ajuda de la gent que conec.
Aquesta setmana el meu viatge serà un xic més sedentari i reflexiu. Parteixo de la confirmació d'una ajuda a la inserció que em dona marge fins el desembre.
Queda aparcada la venda de vocabularis i m'emportaré alguna cosa més relacionada amb la formació, que passa pels idiomes o per la música. Potser m'emporti la guitarra per no perdre els meus petits coneixements i per mirar de millorar-los, això dependrà de si vaig a acampar a algún lloc tranquil i protegit per a un temps.
La meva feina en el camp de l'ecoturisme podria passar per feines de publicitat-difussió de projectes via internet en primer terme i per organització de tallers culturals-recreatius en una segona fase. En una propera entrada espero poder donar més detalls.
En qualsevol cas, serveixi això com a crida a tothom que tingui entre mans o en ment algún projecte i necessiti un dinamitzador, no necessariament remunerat en primera instància sinó en funció de resultats.
M'està servint de gran ajuda anar parlant amb amics, coneguts i desconeguts, al llarg del meu viatge, ja sigui en qualitat d'hosta o al voltant d'una tassa de cafè a la terrassa d'un bar de poble. M'agradaria que això continués i no m'importaria configurar el meu camí visitant a tothom qui vulgui, independentment del lloc on visqui. Si algú vol compartir una estona del seu temps amb aquest estrany pelegrí ja ho sabeu, deixeu-me un missatge al blog o a k.berga(a)gmail.com.
Avui miraré el web de blablacar a veure si algún cotxe s'acosta a Tremp demà al matí. Petons i fins la propera!