7/5/14

Martorell-Manresa-Buda-Manresa-Igualada

La zona de circumvalació Anoia-Llobregat-Bages-Anoia la vaig començar a Martorell. Tot i que no vaig fer fotos, em va sorprendre trobar molts murs i edificacions amb esgrafiats històrics i artístics, alguns d'ells d'estil modernista ( altres no sé, estic molt peix en arts i humanitats, snif.)
Pel que fa al repartiment de punts de llibre, cal destacar el meu agraïment a la gent de la CNT de Martorell, que es van quedar un dels meus vocabularis i em van donar algún consell sobre el preu i la venda.
Amb ells vaig passar una estona parlant, com no, de política i societat.
Altres llocs on vaig deixar algunes petjades van ser l'àrea de cultura de l'Ajuntament i una escola de música.

Deixant Martorell enrera vaig baixar a Manresa però com que era ja al vespre i proper a l'enfosquiment, vaig optar per caminar per la carretera comarcal 37 fins trobar un lloc discret per acampar i pasar la nit.
A l'altura de Les Salelles, a costat d'un camp de golf em vaig establir.
No vaig dormir tant bé com volia ja que resulta que el matalasset inflable estava foradat per culpa d'un imperdible que duia a un departament de la motxilla, ag!
Això em va permetra a mitja nit sentir la presència d'un porc senglar amb el seu característic respirar esbufegant igual que un brau davant del torero.
Suposo que quan va olorar les meves sandàlies i en especial els mitjons, va optar per canviar la ruta quotidiana.



Al matí següent em vaig encaminar cap a un lloc on havia estat l'hivern passat en una jornada de portes obertes, el Centre budista Kadampa Montserrat.
Si a la seu de la CNT-Martorell haviem parlat de política, a CKM varem estar xerrant distesament sobre el món mundanal i els esperits espirituals.
Els kadampa se centres molt en facilitar als occidentals la comprensió del budisme (=Dharma).
Molt afablement em van deixar acampar al seu terreny i em vaig sentir molt ben acollit. Gràcies a tots!