5/5/14

Ho netejo?

Ets excursionista, senderista, viatger, aventurer? segur que en alguna de les teves sortides t'has trobat amb un indret maco, sorprenent, encantador, si no fos per...la brossa, les deixalles que cap institució, ajuntament, consell comarcal, diputació recull.
Indicadors abandonats, tapats, amb desperfectes que es podrien arreglar sense gaires dificultats. Potser parlem d'un caminet, una cala, una platgeta, un parc, un mirador, un petit turó...
Llocs als que t'agradaria tornar o recomanar als teus amics i coneguts i dubtes a fer-ho per aquelles malaïdes llaunes, vidres trencats, papers rebregats.
Ho netejo? Mentres busco feina m'ofereixo a fer-ho en tant cap organisme s'en ocupi. Digue'm quin és el lloc que t'agradaria millorar, hi vaig, faig algunes fotos de l'abans i del desprès de la meva intervenció i t'ho faig saber.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Et cal una neteja  fons de la casa on vius i no trobes el moment. Et cal treure-li la pols i supervisar la caseta a la que hi vas poc, potser només en època de vacances. Tens un local massa desordenat i et fallen les forces per arreglar-ho, al patí jardí  li cal una neteja?
Deixa'm veure-ho i donem les instruccions de com ho voldries tenir.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fes-me una proposta i en parlem. Si encabat vols, em pots fer un ingrés lliure, en funció de la feina feta i el resultat. Però que els diners no siguin cap obstacle si no et va bé, també podem fer un troc si tens roba que em vagi bé, menjar (vegetarià) que no hagis de consumir, objectes susceptibles de vendre en un "mercadillo" o un mercat de brocanteria i antigüitats (dos dies al mes vaig a vendre), en fi, qualsevol cosa que  vegis oportuna.
Si tens algún suggerimet de feina més enllà de la categoria "neteja", no dubtis a comunicar-m'ho. Per qualsevol cosa pots escriure'm a: k.berga(a)gmail.com