19/3/15

Recullo, intercanvio, compro / arreglo, puleixo, venc

A finals d'aquest mes o principis del proper deixo anar amarres pel que fa a la companyia elèctrica. Vaig a fer la transició cap a l'època de les torxes. La meva idea és utilitzar com menys millor el pis a partir de finals d'abril, per la qual cosa, torno a cridar a qualsevol persona que em vulgui donar un cop de mà.
D'entrada, si algú té coses que funcionin amb placas o plaquetes solars, dinamos, làmpades a gas, etc. i creu que s'ho pot vendre o intercanviar, si us plau, feu-m'ho saber. També em podria anar bé algún mirall de penjar per conduir llum cap a zones interiors de la casa.
Si teniu coses per llençar us ho puc venir a recollir (si no és excessivament voluminós). Coses que no utilitzeu però d'un cert valor podem negociar un intercanvi o que us ho compri si no puja gaire. En sentit contrari: tinc coses elèctriques per vendre, si les voleu, ben barates, estufes, ventilador, microones, torradora, iogurtera, petites làmpades, etc.
Recordeu que les meves úniques fonts d'ingressos amb les que compto, hores d'ara, són el mercat d'antigüitats d'Igualada i el d'objectes usats de Vilanova del Camí, un cop al mes cada un.
A la primavera marxaré a fer el Camí de Sant Jaume, si teniu alguna cosa que cregueu que em pot anar bé per al viatge, m'ho dieu, us ho agrairé.
Sí algú necessita desconnectar un cap de setmana o més dies, el meu pis està  a la seva disposició, us deixaria les claus i plena llibertat. Tingueu en compte però, que no hi haurà corrent elèctric (però sí aigua i gas butà per cuinar).
Sobre intercanvis totes les possibilitats són obertes, només cal parlar-ho. Si sabeu d'algú que necessiti ajuda domèstica, bricolatge, realització de gestions familiars o personals, petits treballs (fa poc vaig fer unes transcripcios d'audio a word per un tema universitari), etc. També em presento candidat per fer-ho, no necessàriament a canvi de diners, feu propostes.
Si algú s'està pensant de fer el Camí de Santiago i li falta un últim impuls per decidir-se, que m'avisi i xerrem. també m'interessar rebre ajuda amb el meu francès (un idioma molt habitual en el Camí), si algú el domina...
Sigui com sigui, gràcies!