17/10/13

L'última festa (microrelat d'angúnia acabat en dol major)


 La festa era plena de gent, les bromes i els daikiris anaven i venien, el cap em rodava, començava a tenir nàusees, vaig baixar al carrer.
Arrepenjat al contenidor, anava buidant l'estòmac. Algú més marejat em va donar una empenta i vaig caure a dins. La tapa es va tancar.

Deu meu, quin fàstic!

Volia sortir d'aquella foscor quan abans millor, però tenia les mans llepiscoses i la tapa s'havia trabat. Vaig cridar, però de fora no em sentien. Vaig sentir veus que semblaven acostar-se però ningú obria la tapa.
Inesperadament el soroll de la música va ser tapat per un altre soroll eixordidor. No vaig saber a què es devia fins que vaig notar que el contenidor es començava a alçar... era el camió-trituradora dels escombriaires.