7/4/14

Previsions i provisions

Depenent de les condicions climàtiques el dia de sortida serà el dijous o el divendres. El cap de setmana passat vaig comprar la motxilla, una capelina i un matalàs inflable. Un amic em va passar una tenda tipus iglú, un sac de dormir i una màrfega (això em permetrà triar la millor opció sobre què emportar-me). Tinc encara pendent compar un rellotge de pulsera i un barret de palla o similar.
Falta encara confeccionar una llista de contactes: amics, comunitats, entitats, etc. Marxaré amb 100 euros a la butxaca amb la possibilitat de treure'n fins a 400 més del meu compte a Triodos. En principi això m'hauria de permetre resistir, en el pitjor dels casos, 5 mesos.
M'enduc medecines receptades pel metxe de capçalera per tractar el mussol de l'ull. En cas de no millorar em recomanen que vagi directament a urgències allà on em trobi (sanitat em va donar hora oftalmológica per al 12 de novembre, si anessin maldades això és massa temps).

En principi la ruta miraré que passi a prop de rius i fonts per la questió de la higiene personal, la hidratació etc. Prefereixo en principi usar les carreteres comarcals (menys pol·lució, perills, millor paisatge, més possibilitat de fer auto-stop, trobar llocs per acampar,...).

M'emporto el mòbil, tot i que no sé fins a quin punt em serà útil sense gaires fonts de suministrament elèctric.
Com vaig dir, faré un quadern de viatge, primer en paper i quan sigui possible publicaré coses al blog.
M'enduc també un mètode de solfeig i una flauta, a veure si m'ho puc muntar per aprendre alguna cosa durant les estones no ocupades.

El treball psicològic consistirà en fer meditació sobre la respiració, tal com vaig aprendre fa anys en una comunitat budista tibetana, ja anava sent hora d'aprofitar aquella experiència, a Igualada anava massa atabalat i no trobaba el moment de dedicar-m'hi.
Això és tot fins ara, aviat us explicaré més coses. A Ipernity he penjat el contingut de la motxilla.