3/5/14

Borges Blanques i Cervera, fi d'etapa

Després de veure un suc a Les Borges Blanques, fer unes fotocòpies del punt, connectar-me a la biblio  i de fer algunes fotos, em vaig dirigir a Cervera via Lleida-Pirineus. la Ruta ha estat més o menys la prevista però la vaig haver d'accelerar perquè la meva "tenda de campanya" necessitava un canvi després del "vendaval" d'Almòster.
El viatge està prenent un rumb força mutacional. Me n'adono de que no puc forçar les cames, en especial tinc febles genolls i peus. Els primers tenen tendència a inflar-se, cosa que he de cuidar i els segons aparentment aguanten bé les caminades pero sol aparentment, a les nits apareix un dolor difús que no em deixa dormir i als matins em llevo més aixafat del que seria lògic.
He de reduir al mínim possible les caminades, si pot ser enmarcar-les en les tasques de repartir el punt de llibre. Aquesta setmana aprofitaré una targeta integrada per fer les zones de l'Anoia, Baix Llobregat i Bages, que em permetran descansar a Igualada en cas de necessitat. Dijous, divendres, dissabte i diumenge em curraré Biocultura i una mica Barcelona mateix. Encabat, si disposo de diners pujaré al `prepirineu per xerrar amb gent que conec.
Mentrestant investigo el couchsurfing i també la xarxa d'albergs de Catalunya, inclosos els relacionats amb el camí de Sant Jaume.