8/5/14

Una Manresa sorprenent

Algú va encarregar un obelisc per a la ciutat però no van trobar cap plaça on posar-lo. Ara serveix als turistes per avisar-los que són a prop de l'estació :)

Un indicador comercial poc habitual. Si a La Selva del Camp em vaig trobar un petit elefant, els de la granja Armengol em van sorprendre amb un animalet més nostrat.

Va ser curiós que buscant llocs on deixar un punt de llibre sobre el meu vocabulari, em vaig topar amb la llibreria Bolboreta (papallona en gallec). Una petita metàfora del meu viatge.

Una altra curiositat i coincidència metafòrica. A la Biblioteca Ateneu Les Bases, a la taula d'intercanvi lliure de llibres, hi havia un llibre titulat Los pelícanos ven el norte, on el protagonista, Hércules, és un polifòbic que decideix fer un viatge a través d'Estats Units a la recerca d'un vell amor.

Una parada abans de marxar cap a Igualada, on he de reparar un fanalet que em va caure i un matalasset inflable que s'em va punxar.