27/5/14

La meva vida a Igualada (al 2008)

(traducció d'una entrada publicada a Ipernity el 2008)

Ja us havia comentat en altres ocasions que no tinc feina , però per descomptat , tracto cada dia de trobar maneres de obtenir ingressos . Avui miraré d'explicar-vos com, al mateix temps, l'estalvio diners i contribueixo, d'alguna manera, a l'ecologia.

La meva principal font d'ingressos és la venda a través d'Internet , tinc el meu propi ordinador portàtil i una càmera , que són les meves principals eines de treball . Mentre que altres persones acostumen fer-ho a casa o a una oficina , vaig triar una biblioteca pública com a lloc laboral . La biblioteca central d'Igualada obre set hores i mitja al dia , per tant , gairebé un horari típic d'un treballador . Cada matí i tarda/vespre la visito i m'hi estic com si fos la meva oficina privada . Aquest sistema em permet evitar el pagament d'accés a internet , estalviar en estufes i aparells per mantenir l'ambient confortable , i alhora, també és un bon lloc on carregar bateries de mòbil i portàtil sense cost.


La biblioteca es troba a 10 minuts amb bicicleta de casa meva, per tant , practico esport durant almenys 40 minuts al dia , no utilitzo ni cotxe ni autobús .Un altre avantatge és la disposició de vídeos , CD's i llibres de diversos temes que complementen les meves necessitats d'informació i m'ajuden en treballs de traducció i redacció de textos.

Durant l'horari de la biblioteca , el telèfon mòbil està apagat i puc anar fent amb molèsties mínimes , cosa que facilita la concentració i l'ús profitós del temps. Finalment , estic envoltat de persones que sovint estan disposades gentilment a ajudar quan m'apareixen petits problemes i dubtes. Poc més es pot demanar ;)